۱۳۸۸ تیر ۲۲, دوشنبه

گزارش یک بازجویی

پرس تی وی یک شبکه تلویزیونی وابسته به صدا وسیمااست که دفتر مرکزی آن در لندن بوده و برای اروپا و آمریکا برنامه های خبری و تفاسیر سیاسی پخش می کند.مدیر این شبکه از طرف رئیس سازمان صدا و سیما که خود منصوب رهبری است تعیین می گردد.در این شبکه سه تن از نمایندگان مجلس انگلستان به نامهای گلیگان ، ریدلی و گالووی و همچنین شِری، خواهر همسر تونی بلر مشغول به کارند.
وزرات اطلاعات و مامورین امنیتی با گرفتن این اخبار دست بکار شده تا رد این توطئه را گرفته و چشم فتنه را از کاسه درآورند.برای اینکار دستگیری ها و بازجویی ها آغاز میشود اما از آنجاییکه مدیران و روسا در جمهوری اسلامی حتما مبرا از هرگونه خطا هستند لذا از کارمندان که حتما همه آنها گناهکارند تا عکسش ثابت شود ، بازجویی کرده و حتما از آنها به هر جان کندن و جان گرفتن که شده اعتراف گرفته میشود.
در تعاریف جدید فلسفی، اعتراف گرفتنی است نه کردنی!!! بنده از آحاد مردم هوشیار همیشه در صحنه تقاضا دارم برداشت منفی نکنید و با اینکار مشت محکمی به همه بزنید.چون ما الان درگیر یک دعوای خانوادگی هستیم لذا در این دعوا هر چه خواستید مشت محکم بزنید چون خوونوادگیه و به هیچکس هم مربوط نیست و به همه لباس شخصیها و گروههای خودسر عزیز ، روز آشتی ملی را تبریک گفته و به همه هموطنان اکثریت که جزو اون 14 میلیون بی ارزشه خس و خاشاکِ افسرده نیستند هم تبریک میگم.
اینههههههههه!!!!

اطاق شماره 1- بازجویی از آبدارچی دفتر ضرغامی:
خودتو معرفی کن : حسن غلام نژاد فرزند سلیم ،دیپلم ردی هستم، واسه حاجی چایی می آرم
بازجو: پرس تی وی رو می شناسی ؟
حسن : والا نه آقا ، ما فقط xxx TV رو می شناسیم.
بازجو: ماهواره داری؟ این کانال که می گی انگلیسی حرف می زنه؟ انگلیسیه؟
حسن: والا آقا این کانال اصلا توش حرف نمی زنن.فقط چند نفر که همش گرمشون میشه میان و لباساشونو خیر سرشون در میارن و یک هم راه میرن ودولا و راست میشن و آخر سر هم می خندن و با انگشت اشاره میکن که بیا ، بعدش هم هی تلفن میدن ومیگن تلفن بزن .من هم دو سه بار زنگ زدم اما خارجی حرف میزدن، منم ترسیدم و قطع کردم.
بازجو: منظورت اینکه انگلیسی حرف می زدن؟
حسن: فکر کنم آقا. جسارتا ما نگاه می کنیم بلکه بچه مون بشه آقا.آخه هر چی گرمی خوردیم و دوای علفی به خودمون مالیدیم هیچ اثری نکرد و فقط سر و کلمون جوش زد شد آقا.

اتاق شماره 2- بازجویی از آشپز دفتر ضرغامی
معرفی : بیسمی الله رحیم، با درود به شهدا و بنیان گذار انگلاب حضرت آقای خمینی و هفتاد و دو شهید راه حق وعدالت و علمدار بی دست کربیبلا و رهبر منظم انگلاب و شهدای صدر اسلام و همچنین با آرزوی سلامت و پیروزی برای امام زمان و یاران با وفایش وبسجیان جان بر کف که با خون دل امنیت ایجاد کردند و از هیچ تلاشی در راه پیشرفت امنیت دریغ ندارن من قاسم اجاقلو فرزند رسول صادره از ملایر، سواد قرآنی
بازجو: پرس تی وی رو می بینی؟
قاسم :پرس تی وی ؟ پرس تی وی نَه مَنَه ؟ والا آقاااا نَمیشناسم،ما فگط پُرس میشناسیم اونم که حاجی با یه دونه و دوتا کارش راه نَمیافته.ایینکی ما با دیس براشون گذا می بریم.
بازجو: پرس تی وی کاناله ، تلویزیون داری؟
قاسم: داریم آقا،داریم ، به قول یارو گفتنی تازه ماه پیش از اداره مساعده گرفتیم پیش قسط دادیم واسه پلاسما. آقا چوخ چوخ گُزل دی.اصلا آقا وقتی دکتر احمدی نژاد و نشون میدی مراد میگه بابا کاشکی تو دکورش دو تا درخت نارگیل هم بود.مراد پسرمه داره سینما میخونه آقا.
بازجو: اخبار نگاه می کنی؟
قاسم: والا آقا می بینم آما چیزی نَمی فهمم .اما آقا بیر کانال دی تو این مهواره مراد میگیره واسه من ، آشپزی دی ، آقا آشغال سر هم میکنه با ماکارنی و حلزون یک کم روش علف میریزی میندازن جلوی مردم بعد دو تا لیوان میکنن تو هم آقاا هی تکان میدن ، هی تکان میدن کف می کنه، اونم میریزن تو لیوان ،روش چتر می ذارن!
آقا سَنی آلاهی چه جوری میخورن اینا رو با چتر؟
تو گلوشون گیر نَمی کنی؟
تازه اینا که آقا غذا نیست.آدام سیر نَمیشه.اصلا از اینا یه دیگ هم واسه حاجی بیاریم ته دلشم نَمیگیره.اصلا آقا غذا که توش نشه تلیت کرد دو زار نَمی ارزی.
بازجو: پسرت چه فیلمی نگاه می کنه؟
قاسم: آقا فقط یوزارسیف و اخراجی ها می بینه.
بازجو: انگلیسی بلدی؟
قاسم: والا آقا من فقط تورکی ایستییرم، انگلیس مینگلیس بیلمیرم.

اتاق شماره 3- بازجویی از سرایدار صدا و سیما
معرفی: محرم بی باک فرزند صفرصادره از کرمانشاه- دیپلم برق هنرستان
بازجو: پرس تی وی رو میشناسی؟
محرم : پرِسِ خوب میشناسیم پهلوان؟ ما خودمون پرس سینه می زنیم 180 کیلو ، پرس جلو روون میزنیم 300 کیلو، پرس سر شانه میزنیم 80 کیلو تازه اسکاد می زنی...
بازجو: بسه دیگه ، منظورم تلویزیونه.تلویزیون میبینی؟ کانال پرس تی وی؟
محرم: می بینم پهلوان، خوبم می بینم. داداشم سیاوش تو ای کانال جم رو مگه ندیدی؟ چه پشت بازووی هم ساخته ، البت خیلی جو گیره چون خودم می دونم تو دستاش انسولین می زنه اما آقا همشهریمان تو ای کاناله بادی تی وی رو دیگه خداییش چاکرشم ، میدونی کیه می گم؟
بهنام نه !! آقا واقعا خفنه، ما که واقعا جلوش لنگ میندازیم.
بازجو: اخبار می بینی؟
محرم: به خیلی زیادپهلوان ، اخبار آرنولد و می بینم ، پهلوانه خداییش . خیلی درسته ، من دارم کار میکنم سینه هام مثل داداشمون آرنولد بشه.
بازجو: پاشو برو بیرون بابا، هری
پایان بازجویی
************************************************

گزارش نتیجه بازجوییها برای پروژه تواب سازی:
اقدام کننده : حسین شریعتمداری
آبدارچی با نام مستعار حسن و اسم واقعی اسحاق و تبعه اسراییل است، وی شخصی است که بدلیل رابطه نزدیک با ستاد مهدی کروبی از نماینده مجلس انگلیس کریستال و داروهای افزایش سایز آلات تناسلی گرفته و بین حامیان کروبی پخش میکند. او همچنین بدلیل ناتوانی جنسی سعی در برقراری رابطه نزدیک با خواهر زن تون بلر هم دارد که گزارشها حاکیست وی تنها موفق به دستمالی این خانم در آسانسور پرس تی وی شده است.او همچنین سعی در مخلوط کردن مواد توهم زا در چایی ضرغامی داشته که موفق به این کار نشده .
او به صراحت اعتراف کرد که از ماهواره استفاده کرده و کانالهای مجهول با فاکتور های جبری x را دنبال می کند که لوگوی این کانال آمریکایی سبز است .او ضمنا در مسافرت به مشهد به چند نفر از بانوان متدین حامی احمدی نژاد و رهبری در اطراف حرم پیشنهاد بی شرمانه صیغه داده که با هوشیاری این نسوان محترم و با استفاده از جراحی کورتاج این توطئه انگلیسی/اسراییلی در نطفه خفه شد.
یوناس ملقب به قاسم که با انواع دسیسه وارد این سازمان شده و به آشپزخانه صداو سیما راه پیدا می کند.او در اولین اقدام خود در یک مراسم سخرانی میر حسین موسوی با ریختن مواد نیرو زا که از نماینده مجلس انگلیس ، گالووی گرفته بوده سعی در تقویت قوای این عامل نفوذی مخملی می کند.او همچنین با جاسازی بسته های دارویی در غذای ضرغامی تلاش وسیعی در دورغگو جلوه دادن عناصر خدوم صدا وسیما داشته که با تلاش فراوان کارکنان این سازمان و بخصوص کامران نجف زاده در برنامه 20:30 ، این توطئه در دم خفه شد.او همچنین با آموزش تهیه انواع مشروبات الکلی ، خواهر زن بلر را مست و لایعقل کرده و به اتاق خصوصی ضرغامی می آورد که حاج آقا با استعانت از یوسف نبی ملقب به یوزارسیف از این مهلکه فرا می کند اما پیراهن حاجی که پدر زنشان از مکه سوغات آورده بودند ازپشت پاره شد و پس از آن و در سریال یوزارسیف بصورت کاملا غیر مستقیم به این ماجرا اشاراتی شد و از آن پس مشخص شد که یوسف شیعه بوده و از زمان یعقوب (باباش ) منتظر ظهور بودند که این نیز موفقیت دیگری برای نظام و رهبری بود و به قول شاعر عدو شود سبب خیر .

محرم با شرکت در کلاسهای افزایش حجم و شرکت در متینگ های انتخاباتی سعی در حجیم نشان دادن تظاهراتها و طرفداران انقلاب مخملی بوده است.او با انتقال داروهای افزایش حجم و توزیع آن در راهپیمایی 25 خرداد تلاش زیادی در بزرگنمایی تعداد اندکی خس و خاشاک داشت و با مبایل خود از این گروه عکس و فیلم گرفته برای بهنام و سیاوس در کانالهای جم تی وی و body می فرستاد که تعداد آنرا سه میلیون نفر اعلام کنند.شری ،خواهر زن بلر در باشگاه "هیکل درست" با او آشنا میشود زمانی که برای ثبت نام کلاسهای کوچک کردن باسن به آنجا مراجعه می کند.اما او با بی شرمی کامل پس از معاینه دقیق و اندازه گیری دور باسن وی اعلام می کند که این باسن نه تنها بزرگ نیست که اگر شلوارک استرج سبز بپوشید خیلی هم سکسی و تو دل برومیشه و بعد از این ملاقات ، او با ارائه گزارش به ستاد میر حیسن موسوی رنگ سبز را برای انقلاب رنگی پیشنهاد می کند که مورد موافقت وی و خاتمی قرار می گیرد.
میر حیسن موسوی پس از دیدن گزارش:
- حالا دیگه همه چیزمون درسته، مونده پرس تی وی؟
برید درِ چیزتون بزارید.

کروبی پس از دیدن گزارش:
- ننه جونه منم میدونه این دختر شری اونجاش میخاره و گرنه واسه چی اومد اونجاشو کوچیک کنه؟ حیف نیست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر