۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

احتباط ، این وبلاگ فیلتر شده

1- با کمال مسرت و در عین شادمانی مفتخرم اعلام کنم که این وبلاگ که اصولا خواننده ای هم نداشت و اساسا مورد توجه کسی در دنیا هم نبود و کلا بود و نبودش باعث گزیده شدن کک کسی هم نمی شد توسط سربازان گمنام و بی نام و بدنام وزارت محترم اطلاعات فیلتر شد تا از این پس خوانندگانی که اساسا وجود نداشتند، با فیلتر شدن این وبلاگ در بی خبری!! کامل زندگی کنند.مجددا این اتفاق مبارک را اول به خودم و بعد به همه خوانندگان گرامی تبریک و شادباش عرض میکنم و از اینکه خزعبلات این پریشان گوی سبز را نمی بینید برایتان خواشحالم.اما برادران به یاد داشته باشید:
گیرم که می زنید ، گیرم که می برید ، گیرم که می کشید
با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید؟
2- تبریک دوم برای عزیزان جانم در خیابان آزادی است که بیست ماه شکنجه و تجاوز وزندان و حصر و تهدید را به طرفه العینی بی اثر کرده و رویای مرگ سبزها را از مستبدان گرفت.
3- تبریک سوم به سید علی که خوشبختانه شعار ها مستقیما متوجه ایشان شد و مردم همه اعتراض خود را به سمت ایشان روانه کردند.این همان چیزی بود که سیدعلی میتوانست با تدبیر جلوی آنرا بگیرد اما ناشنوایی مزمن ایشان وضعیت را به جایی رساند تا از این پس فقط و فقط شعارها متوجه شخص ایشان باشد.
4- سئوال آخر اما از شخص سید علی است: جناب آقا ، حضرت والا ، به کجا می روی؟باز هم خون بیشتر؟باز هم سرکوب بیشتر؟باز هم ناشنوایی؟ به راستی استعدادت به اندازه بن علی ، مبارک و یا حتی دیکتاتور سودان هم نیست؟ ترا به خدا ناامیدمان نکن، ایرانیست و هوش و استعدادش ، بدناممان نکن!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر